فروش ویژه سیستمهای خورشیدی مستقل از شبکه سولار گستر شهران

سیستم‌های خورشیدی ویلایی

این سیستم‌ها که به سیستم‌های خورشیدی مستقل از شبکه یا Offgrid معروف هستند برای خانه‌های ویلایی و اماکن دور از شبکه سراسری برق مناسب بوده و نگرانی‌های مربوط به تأمین برق محل مورد نظر را رفع می‌نماید. در این سیستم‌ها برخلاف نوع دیگر سیستم‌های رایج خورشیدی که به سیستم‌های متصل به شبکه یا Ongrid موسوم هستند، از تعدادی باتری مخصوص سیستم خورشیدی در قالب یک بانک باتری و به منظور ذخیره‌سازی انرژی خورشید در طول روز توسط پنل‌های خورشیدی استفاده می‌شود.
در این سیستم‌ها انرژی الکتریکی توسط پنل خورشیدی تولید می‌شود. این انرژی از نوع مستفیم یا DC بوده و برای قابل استفاده بودن باید به برق متناوب یا AC تبدیل شود. برق تولید شده توسط پنل‌ها، توسط دستگاه دیگری به نام شارژ کنترلر (Charge controller) تنظیم شده و برای ذخیره‌سازی در بانک باتری آماده می‌شود. پس از ذخیره سازی برق در باتری‌ها، در طول هوای ابری و یا در طول شب این برق توسط دستگاه دیگری به‌نام اینورتر خورشیدی مخصوص سیستم offgrid به برق AC تبدیل می‌شود و برای استفاده لوازم خانگی آماده می‌شود.
محاسبات اصولی قبل از راه‌اندازی این سیستم‌ها بسیار حیاتی بوده و عدم رعایت نکات مهم و ضروری، سلامت کلی سیستم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

طراحی اصولی

اهمیت دادن به محاسبات و طراحی اصولی سیستم‌های خورشیدی مستقل از شبکه امری بسیار مهم می‌باشد. ملاحظات فنی تواماً با ملاحظات اقتصادی باید در طراحی این نوع سیستم‌ها رعایت شده تا علاوه بر افزایش عمر مفید تجهیزات، مانع از خاموشی ناخواسته‌ی سیستم شود. در طراحی این سیستم‌ها باید پارامتر‌های مهمی همچون تعداد روز‌های متوالی که قرار بر استفاده از سیستم‌ هست و همچنین تعداد روز‌های پشتیبانی از هوای ابری را در نظر گرفته شود.
سولار گستر شهران طیف کاملی از خدمات را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می‌دهد. سیستم های مستقل از شبکه سولار گستر شهران به اندازه ای مناسب هستند که نیاز مصرف برق هر کاربر را برآورده کنند. ما راهکارهای مناسبی را برای هر پروژه و برنامه بصورت منحصر بفرد ارائه می دهیم.
  • استفاده از نرم‌افزار‌های تخصصی
  • آنالیز دقیق داده‌های هواشناسی
  • بکارگیری پرسنل مجرب فنی برای اجرای پروژه‌ها

خدمات طراحی، تأمین و اجرای سیستم‌های Offgrid سولار گستر شهران

سولار گستر شهران با استفاده از دانش پرسنل طراح خود و در اختیار داشتن کادر مجرب اجرایی، تجربه‌ی بی‌نظیری از سیستم‌های خورشیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. استفاده از نرم‌افزارهای نوین طراحی نیروگاه‌های خورشیدی همچون Pvsyst ، Polysun و … و استفاده از داده‌های معتبر پایگاه‌های هواشناسی چهت ارزیابی میزان متوسط تابش آفتاب سالیانه باعث شده تا محاسبات نیروگاهی با نهایت دقت و با جلوگیری از هزینه‌های اضافی صورت گیرد. 
جلوگیری
جلوگیری
از خدمات سولارگستر شهران در خصوص سیستم‌های Offgrid میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
  • طراحی و محاسبه دقیق ظرفیت و تعداد پنل‌ها
  • طراحی و محاسبه دقیق ظرفیت و تعداد باتری‌ها
  • طراحی و محاسبه دقیق ظرفیت و تعداد شارژکنترلرها
  • طراحی و محاسبه دقیق ظرفیت اینورتر
  • طراحی و محاسبه دقیق سازه خورشیدی
  • استفاده از بهترین تجهیزات با استانداردهای روز دنیا
  • ارائه‌ی ضمانت عملکرد و گارانتی کل سیستم
  • بازدید و سرویس دوره‌ای کل سیستم

پکیج‌های آماده سیستم‌های خورشیدی مستقل از شبکه سولار گستر شهران

برای دریافت آخرین قیمت‌های سیستم‌های خورشیدی منفصل از شبکه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

۰۱۷۳۲۳۲۱۷۷۶


۰۹۱۱۱۷۸۰۶۵۰
۰۹۱۱۵۱۱۸۹۲۳