فروش ویژه پمپ‌های آب خورشیدی سولار گستر شهران

سیستم پمپ آب خورشیدی با استفاده از برق تولید شده توسط پنل های خورشیدی و درایورهای مخصوص خود در دامنه‌های فرکانس متغیری، آب را از ارتفاع‌های مختلفی در اعماق چاه برای مصارف متفاوت پمپ می‌کند. این سیستم ها قابل استفاده در قسمت‌های مختلفی همچون مزارع کشاورزی ، باغ‌ها ، دامداری‌ها ، گلخانه‌ها ، استخرها و همچنین صنایع شیلات می‌باشند. با استفاده از پمپ‌های آب خورشیدی در مکان‌های دور از شبکه برق می‌توان به راحتی و با استفاده از انرژی خورشید سیستم آبدهی را فراهم نمود .

اجزای اصلی سیستم پمپ آب خورشیدی عبارتند از:

پنل های خورشیدی که انرژی را تولید می کنند.

کنترل کننده یا درایور که انرژی تولیدی توسط پنل خورشیدی را دریافت و پمپ را کنترل می کند.

پمپ آب خورشیدی برای استخراج آب.

مزایای استفاده از سیستم پمپ آب خورشیدی

۱. پمپ های آب خورشیدی نیازی به استفاده از سوخت فسیلی یا برق ندارند بگونه‌ای که پس از نصب، هزینه های مربوط به برق یا سوخت را به شدت کاهش می‌دهند.
۲. پمپ های آب خورشیدی سیستم های مستقلی هستند که نیازی به شبکه برق و یا باتری ندارند. این سیستم ها نمی توانند تحت تأثیر کاهش قدرت، ولتاژ کم، مشکلات یا سوختن موتور قرار گیرند.
۳. پمپ های آب خورشیدی دارای هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار ناچیزی می‌باشند، زیرا پمپ های خورشیدی دارای اجزای متحرک کمتری نسبت به یک پمپ دیزل بوده ، در نتیجه شانس کمتری برای سایش و آسیب دیدگی را دارند.
۴. نصب و راه‌اندازی آنها بسیار ساده و سریع صورت می‌گیرد.
۵. طول عمر بالای ۲۰ سال دارد
۶. سرمایه گذاری و حفظ محیط زیست به مدت ۲۵ سال.
سولار گستر شهران طیف کاملی از خدمات را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می‌دهد. سیستم های پمپ آب خورشیدی سولار گستر شهران به عنوان راهکاری نو در صنعت آب و برق می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برآورده نماید. همچنین تیم ما راهکارهای مناسبی را برای هر پروژه ارائه داده و برنامه‌ای منحصر بفرد برای هر پروژه با توجه به نیاز کارفرمایان محترم آماده می‌نماید.

آیا پمپ آب خورشیدی در طول روزهای ابری و بارانی کار می کند؟
بلی. گرچه کمبود نور خورشید بر روی عملکرد پمپ های آب خورشیدی تاثیر منفی می گذارد اما به سبب توانایی کارکرد پمپ در فرکانس‌های پایین،پمپ‌ آب دبی آب ( فشار آب) کمتری در این حالت نسبت به حالتی که هوا کاملا صاف و آفتابی باشد را خواهد داشت. با این حال، یک منبع تغذیه هیبریدی می تواند به پمپ داده شود تا این کمبود فشار را جبران نماید. پمپ خورشیدی می تواند به شبکه برق دولتی یا یک ژنراتور دیزل تنظیم شود پس از تنظیم مناسب در کنترل کننده. اما چنین ساز و کاری باید تنها پس از مشاوره با سازنده پمپ آب خورشیدی و مجری ذیصلاح باید صورت پذیرد


خدمات طراحی، تأمین و اجرای سیستم‌های پمپ آب خورشیدی سولار گستر شهران

طراحی و محاسبه دقیق عمق مفید چاه و ارائه‌ی راهکار مناسب برای انتخاب پمپ آب خورشیدی

طراحی و محاسبه دقیق تعداد و ظرفیت اینورتر یا درایور پمپ آب خورشیدی

طراحی و محاسبه دقیق تعداد و ظرفیت پنل‌های خورشیدی

برای دریافت آخرین قیمت‌ پمپ‌های آب خورشیدی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

۰۱۷۳۲۳۲۱۷۷۶


۰۹۱۱۱۷۸۰۶۵۰
۰۹۱۱۵۱۱۸۹۲۳