مزرعه خورشیدی

 

پتانسیل های نیروگاه های خورشیدی در ایران

طبق گزارش سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی (ساتبا)، تاکنون و طی 2سال 270 مگاوات نیروگاه خورشیدی در ایران احداث شده است که نشاندهنده پتانسل بالا و توجه ویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این موضوع می باشد. طبق فرآیند خرید تضمینی برق بازگشت سرمایه نیروگاه های خورشیدی حدود 4 سال می باشد و درآمد آن سالانه با توجه به نرخ تورم و نوسانات ارز تعدیل می گردد.

سولار گستر شهران: یک شریک برای تمامی مراحل

شرکت سولار گستر شهران به دلیل فعالیت خود در حوزه های انرژی تجدید پذیر با تمامی مراحل احداث نیروگاه از مرحله امکانس سنجی، اخذ مجوز، طراحی و ساخت و تعمیر و نگهداری آشنایی کامل دارد. از جمله سوابق نیروگاهی ما می توان به:

• ارائه طرح های توجیهی اقتصادی نیروگاه خورشیدی 7 مگاوات مراوه تپه به زبان فارسی و لاتین
• ارائه طرح توجیهی اقتصادی نیروگاه خورشیدی 30 مگاوات شهرستان نقاب به زبان فارسی و لاتین
• اخذ مجوز نیروگاه های خورشیدی 5 و 7 مگاوات در استان گلستان
• ارائه طرح فنی و اقتصادی و طراحی دیتیل نیروگاه خورشیدی 500 کیلووات در استان گلستان
از جمله فعالیت های شهران انرژی در حوزه نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس در کشور بوده است.

قرار داد های EPC نیروگاه های خورشیدی

تیم فنی سولار گستر شهران با داشتن تجارب فنی و علمی در زمینه طراحی سیستم های انرژی های تجدید پذیر بخصوص نیروگاه های خورشیدی بطور کلی با فرآیند های احداث نیروگاه ها آشنایی کامل دارد. مجموعه خدمات مهندسی این شرکت در زمینه مهندسی، خرید و اجرا شامل بازدید از محل، ارائه طرح فنی اولیه، انتخاب تجهیزات منجمله پنل ها، اینورتر ها، جانمایی تجهیزات، خرید و حمل محصولات به سایت نیروگاه، انجام مراحل نصب توسط تیم ماهر و آموزش دیده در زمان مقرر و در نهایت بهره برداری و خدمات پس از فروش می باشد.

نمای کلی خدمات EPCسولار گستر شهران
• ساخت بصورت کلید در دست
• تحویل بموقع
• مدیریت مالی پروژه
• مدیریت قراردادها
• مدیریت کیفی جامع تجهیزات
• طراحی دقیق و تکنیکال پروژه
• خرید و لوجستیک

خدمات پشتیبانی، تعمیر و نگهداری

بی تردید همواره سرمایه گذاران نگرانی بابت بازگشت سرمایه خود دارند. بطور قطع این نگرانی بدون توجه به شرایط عملکرد نیروگاه و پشتیبانی آن برطرف نمی گردد. بررسی دوره ای عملکرد نیروگاه شامل شرایط پنل ها، نظافت سطح پنل ها، بررسی اتصالات و بررسی عملکرد نیروگاه ها از جمله شرایطی هستند که عملکرد پیشبینی شده نیروگاه ها را تضمین می کنند. از جمله مزایای سولار گستر شهرات در این زمینه می توان به تولیدات نیروگاه های احداث شده توسط کادر فنی این شرکت در سال های گذشته اشاره داشت که تولیدات سالانه نیروگاه ها با نتایج حاصل از شبیه سازی ها کاملا تطابق داشته است.

مانیتورینگ از راه دور
مدیریت حوادث
تعمیر و تعویض قطعات
تعمیر و بازرسی
گزارش دقیق

برای آشنایی با مجموعه خدمات فنی و مهندسی سولار گستر شهران کلیک کنید

  • اینورتر SMA مدل SUNNY TRIPOWER 25000TL-30

    SUNNY TRIPOWER 20000TL اینورتر ایده آل برای کارخانه های تجاری و صنعتی در مقیاس بزرگ است. این محصول نه تنها عملکرد فوق العاده ای را با بهره وری 98.4٪ ارائه می دهد، بلکه انعطاف پذیری طراحی و سازگاری با بسیاری از ماژول های PV را با قابلیت multistring و گستره ولتاژ ورودی گسترده ارائه می دهد.
    این اینورتر دارای عملکرد پیشرفته مدیریت شبکه  مانند کنترل یکپارچه نیروگاه می باشد که اینورتر را قادر می سازد تا توان راکتیو را در نقطه اتصال متداول تنظیم کند.

    برای دریافت آخرین قیمت ها تماس حاصل فرمایید
  • اینورتر SMA مدل SUNNY TRIPOWER CORE1 STP50

    کمپانی SMA محصول حرفه‌ای خود تحت عنوان SUNNY TRIPOWER CORE1 را برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و در جریان رویداد بین المللی خورشیدی در شهر لاس وگاس رونمایی کرد. این اینورتر مناسب پروژه های تجاری بزرگ بوده و به عنوان اینورتر غیرمتمرکز یا decentralized  شناحته شده و برای تمامی سیستم های زمینی، سقفی و همچنین فضاهای پارکینگ سرپوشیده مناسب می‌باشد. نصب سریع و همچنین دارا بودن سیستم یکپارچه باعث کاهش چشمگیر هزینه های پروژه خورشیدی بزرگ مقیاس میشود.

    برای دریافت آخرین قیمت ها تماس حاصل فرمایید
  • اینورتر متصل به شبکه Fronius سری SYMO

    اینورتر Fronius سری SYMO، در توان های مختلف از رنج ۱۰ تا ۲۴ کیلو وات وحود دارد، Fronius Symo بدون ترانسفورمر، اینورتر سه فاز ایده آل برای نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ مقیاس‌ طراحی شده است. دریافت بیشترین میزان توان ورودی، حداکثر ولتاژ سیستم، محدوده ولتاژ ورودی گسترده و استفاده بدون محدودیت در فضای داخل و فضای بیرون از ویژگی‌های این اینورتر می‌باشد. این اینورترها از خانواده‌ی SnapInverter شرکت فرونیوس بوده و نصب آنها بسیار راحت و سریع صورت می‌پذیرد.

    برای دریافت آخرین قیمت ها تماس حاصل فرمایید
  • پنل خورشیدی LG مدل Neon2 400W

    محصول جدید LG از خوش فروش ترین پنل های خورشیدی بازار می باشد.

    Neon2 ب توان 400 وات با تعداد 72 سلول دارای بیشترین راندمان یعنی 19.3% می باشد.